Invoer:
Slowakije
Telefoon: +421 951 646 335
En:
De klant
Hierna genoemd "de partijen"
D i g i l y Ltd. is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop op afstand van identificatieproducten zoals polsbandjes. Het bedrijf D i g i l y Ltd. verkoopt zijn producten op afstand, hetzij via internet (website of e-mail) of via de telefoon.
Het bedrijf D i g i l y Ltd. heeft geen winkel buiten zijn website. Alle producten die door D i g i l y Ltd. worden verkocht, staan vermeld op de website van het bedrijf. Het bedrijf D i g i l y Ltd. distribueert geen papieren catalogus.
1.1 Deze algemene verkoopvoorwaarden zijn van toepassing op de verkoop van producten die op de website van het bedrijf staan op de dag van de bestelling. Ze gelden ongeacht of de bestelling via internet, e-mail of telefonisch is geplaatst.
1.2 Wanneer de klant een particulier is, kan hij een bestelling plaatsen bij D i g i l y Ltd. via de website van het bedrijf, e-mail of telefonisch. Wanneer de klant zijn bestelling via de site plaatst, vult hij zijn gegevens in op een formulier. De klant wordt uitgenodigd zijn formulier te controleren voordat hij zijn bestelling bevestigt. Het bedrijf D i g i l y Ltd. is niet verantwoordelijk voor fouten bij het versturen van e-mails of pakketten als gevolg van een onjuist formulier.
De klant is verantwoordelijk voor de informatie die hij verstrekt. Deze zullen op zijn factuur verschijnen. Na verzending worden er geen wijzigingen in de factuur aangebracht door D i g i l y Ltd..
1.3 Elke bestelling impliceert de onvoorwaardelijke acceptatie van deze verkoopvoorwaarden, ongeacht algemene aankoopvoorwaarden en aantekeningen van de koper.
1.4 Alle prijsaanbiedingen zijn 1 maand geldig. Na deze periode is D i g i l y Ltd. niet langer gebonden aan zijn aanbod en wordt de offerte als geweigerd beschouwd.
1.5 Het feit dat de klant zijn bestelling valideert, impliceert automatisch de uitdrukkelijke aanvaarding van deze algemene verkoopvoorwaarden. Deze voorwaarden zijn van toepassing met uitsluiting van alle andere voorwaarden, behalve de voorwaarden die schriftelijk door de partijen zijn ondertekend. Aankopen per e-mail, telefoon, fax of post impliceren ook de acceptatie ervan. Ze kunnen rechtstreeks op de site worden gelezen of op eenvoudige aanvraag per e-mail, fax of post worden verzonden.
1.6 De huidige voorwaarden kunnen op elk moment worden gewijzigd, de klant wordt daarom uitgenodigd om deze regelmatig door te lezen. Elke versie hiervan heeft een specifieke datum, bestellingen worden daarom beheerst door de online voorwaarden die van kracht zijn op de datum van de bestelling.
1.7 De definitieve uitvoering van een drukopdracht kan alleen worden uitgevoerd nadat de klant de drukproef (BAT) heeft goedgekeurd.
BAT is een test die niet de kwaliteit van het definitieve drukproces heeft; kwalitatieve toleranties zijn van toepassing, die u erkent en accepteert.
Kwalitatieve toleranties:
Ondanks de zorg van D i g i l y Ltd. bij de selectie van zijn producten, kunnen er kleine verschillen zijn tussen de BAT en de uiteindelijke productie.
Dit betreft met name:
- de kleuren van het materiaal: er kan schaduw zijn tussen de BAT en de productie, evenals binnen de productie zelf. Dit is onvermijdelijk vanwege de verschillende baden die worden gebruikt om het materiaal te verven. Afhankelijk van de bestelhoeveelheid is het soms onmogelijk om alles in één bad te verven (elk bad kan een andere tint hebben).
- de kleuren van de markering: het drukproces en de gebruikte inkten zijn verschillend voor de BAT en voor de productie zelf, waardoor het resultaat iets kan afwijken (vooral als de achtergrond donker is en de inkt licht van kleur is).
- maten: volgens de normen van de textielindustrie is een tolerantie van +/- 5% toegestaan.
- het gewicht of de dikte van het materiaal: volgens industriestandaarden is een tolerantie van +/- 5 tot 8% toegestaan.
De verscheidenheid aan media en markeertechnieken, evenals de constante evolutie van de gebruikte inkten, maken het niet altijd mogelijk om een kleur en glans te verkrijgen volgens de door u opgegeven Pantone-referenties.
1.8 Anti-fraude controle: het bedrijf D i g i l y Ltd. kan de klant vragen om alle informatie die nodig is voor de verwerking van de bestelling, zoals een bewijs van adres, identiteitsbewijs, enz.
2.1 Voor drukopdrachten worden levertijden berekend vanaf de goedkeuring van de drukproef (BAT), zonder voorbehoud. D i g i l y Ltd. is niet aansprakelijk voor laattijdige levering.
2.2 Leverdata zijn slechts indicatief en er kunnen geen boetes worden opgelegd voor laattijdige levering.
2.3 Voor alle gedrukte media wordt D i g i l y Ltd. geacht aan zijn verplichtingen te hebben voldaan, zelfs als de hoeveelheid geleverde goederen aan de klant hoger of lager is dan vermeld in de offerte of geaccepteerde bestelling, tot een limiet van 3%.
2.4 In het geval dat de LOGO'S door de koper worden geleverd, kan de aansprakelijkheid van D i g i l y Ltd. niet worden ingeroepen als het geleverde medium de oorzaak is van het fabricagefout.
3.1 Toepassing.
Volgens de plaatselijke wetgeving worden de producten belast (lokale BTW, invoerrechten, douanerechten) bij aankomst. Deze belastingen zijn voor rekening van de klant, tenzij er specifieke contractuele bepalingen zijn tussen de partijen.
Voor meer informatie raadt D i g i l y Ltd. de klant sterk aan om contact op te nemen met de plaatselijke autoriteiten.
De factuur die de goederen begeleidt, bevestigt dat de BTW is betaald.
Het BTW-nummer moet worden ingevuld bij het plaatsen van de bestelling en door ons worden gevalideerd. De klant is zich ervan bewust en accepteert dat elke bestelling waarvan het BTW-nummer niet door ons is ingevuld of gevalideerd, met BTW zal worden gefactureerd.
3.2 Tarieven
Het toegepaste BTW-tarief hangt af van het land van levering van de artikelen. Het is een percentage van de waarde van de verkochte goederen.
4.1 Onze levertijden worden slechts ter indicatie gegeven. Zaterdagen, zondagen, feestdagen en door vervoerders verboden reisdagen worden niet meegerekend binnen de aangekondigde termijnen.
Vertragingen in de levering geven de klant geen recht op voordelen, compensaties of de mogelijkheid om de bestelling te annuleren.
4.2 De datum van de vrachtbrief ingediend door de vervoerder, indien van toepassing, wordt beschouwd als de leveringsdatum. De leverdatum van de transportmelding ingediend door de vervoerder wordt beschouwd als de leveringsdatum.
4.3 De op de website vermelde prijzen exclusief belastingen zijn exclusief transportkosten.
4.4 Tenzij anders overeengekomen, worden de door D i g i l y Ltd. verkochte goederen op risico van de koper vervoerd.
4.5 Pakketten mogen alleen worden geaccepteerd na verificatie van de inhoud door de koper.
4.6 Ontvangst van het pakket
Pakketten worden afgeleverd tegen ondertekening door de ontvanger.
Verzendingen worden gedaan in kartonnen of gewatteerde enveloppen.
Elk geleverd product moet worden gecontroleerd en eventuele opmerkingen moeten op de vrachtbrief van de vervoerder worden vermeld in geval van gedeeltelijke of volledige schade. Zonder opmerkingen wordt het product geacht in goede staat te zijn geleverd en kan het geen onderwerp van latere betwisting met D i g i l y Ltd. zijn. Indien de ontvanger zijn klacht tegen de vervoerder wil behouden, is het zijn verantwoordelijkheid om binnen 3 dagen (exclusief feestdagen) na de dag van levering zijn gemotiveerde klacht aan de vervoerder voor te leggen. Deze klacht moet per e-mail worden ingediend.
Elk niet opgeëist pakket dat naar D i g i l y Ltd. wordt geretourneerd, kan opnieuw worden verzonden op kosten van de ontvanger.
4.6 Fout op het geleverde product:
Bij ontvangst van het pakket door de klant moet elke klacht over niet-conformiteit van de producten met betrekking tot aard, kwaliteit of hoeveelheid in vergelijking met de gegevens op de factuur worden ingediend per e-mail naar het bedrijf D i g i l y Ltd.. Elke klacht over niet-conformiteit moet vóór 10.00 uur op de werkdag volgend op de levering van het pakket worden ingediend. Elke klacht die niet volgens de hierboven gedefinieerde regels en binnen de termijnen is ingediend, kan niet in aanmerking worden genomen en ontslaat het bedrijf van elke aansprakelijkheid jegens de klant.
4.7 De producten worden geleverd op het adres dat door de klant is opgegeven bij het plaatsen van zijn bestelling op de website van het bedrijf of op de aankooporders (administratief mandaat).
4.8 Leveringen worden gedaan door GLS / UPS / DHL
D i g i l y Ltd. is ontheven van zijn verplichting om op tijd te leveren in geval van een staking of stopzetting door GLS-, UPS- of DHL-bedrijven.
De deadlines die op de site worden gegeven, zijn slechts indicatief en komen overeen met de gemiddelde tijd voor het verwerken en verzenden van de bestelling. De opgegeven tijd is geen deadline. Overschrijding van de levertijd kan nooit een reden zijn voor compensatie of inhouding.
D i g i l y Ltd. is ontheven van elke verantwoordelijkheid.
5.1 Bestellingen worden als volgt afgehandeld:
- vooruitbetaling bij het plaatsen van de bestelling (creditcards, PayPal, cheque, bankoverschrijving of Western Union)
- na levering van de goederen (onder voorbehoud van een overeenkomst met D i g i l y Ltd.) en betaling van een aanbetaling waarvan het bedrag wordt bepaald met D i g i l y Ltd.)
5.2 Wanbetaling: Het bedrijf D i g i l y Ltd. behoudt zich het recht voor om de levering te weigeren of een bestelling te honoreren van een klant die een eerdere bestelling niet geheel of gedeeltelijk heeft betaald of waarbij sprake is van een lopend geschil.
5.3 Elke betalingsachterstand (of uitstel van vervaldatum) zal automatisch leiden tot de facturering van vertragingsrente tegen de wettelijke rentevoet plus drie punten en de onmiddellijke opeisbaarheid van de verschuldigde bedragen.
5.4 De prijzen vermeld op de website van het bedrijf zijn indicatief en kunnen gedurende het jaar wijzigen.
5.5 De klant kan profiteren van een korting afhankelijk van de aangeschafte hoeveelheden.
6.1 In geval van annulering van de bestelling door de koper, is de door hem betaalde aanbetaling niet terugvorderbaar en wordt deze behouden door D i g i l y Ltd..
6.2 Indien D i g i l y Ltd. kosten heeft gemaakt om aan de bestelling van de koper te voldoen, is de koper aansprakelijk voor alle verschuldigde bedragen aan D i g i l y Ltd. met betrekking tot deze bestelling.
6.3 Annulering van bestelling: Elke klant kan zijn bestelling annuleren zolang deze niet de status VERWERKING heeft, dat wil zeggen wanneer deze in WACHT staat.
Als de klant echt de bestelde producten niet wil, zijn er twee mogelijkheden:
- In het geval van levering door de post, moet hij het pakket bij ontvangst weigeren, dat wil zeggen terugsturen zonder het te openen met de vermelding "pakket geweigerd";
- In het geval van levering door een vervoerder zoals GLS of UPS, moet de klant het pakket accepteren en het ongeopend terugsturen op zijn kosten, op straffe van verlaging van zijn terugbetaling met 2,5 keer de verzendkosten die in rekening zijn gebracht bij de bestelling.
Annulering van bestellingen betaald per bankoverschrijving of PayPal.
A - Vooruitbetaling per bankoverschrijving
Voor elke betaalde en geannuleerde bestelling, ongeacht of de bestelde items op voorraad zijn of niet op het moment van annulering, zal een terugbetaling van het betaalde bedrag uitsluitend per bankoverschrijving worden gedaan binnen 30 dagen.
B - Vooruitbetaling via PayPal
Voor elke betaalde en geannuleerde bestelling, ongeacht of de bestelde items op voorraad zijn of niet op het moment van annulering, zal een terugbetaling van het betaalde bedrag uitsluitend via PayPal worden gedaan binnen 8 dagen.
7.1 In overeenstemming met artikel L121-20-12 van het Consumentenwetboek (gewijzigd bij wet nr. 2010-737 van 1 juli 2010 - artikel 59 en overgedragen bij wet nr. 2014-344 van 17 maart 2014 - artikel 9 (V)), heeft de klant een termijn van veertien kalenderdagen om zijn herroepingsrecht uit te oefenen vanaf de ontvangstdatum, om de bestelde producten te retourneren voor terugbetaling (na aftrek van de eenrichtingsverzendkosten), op voorwaarde dat het product niet is gebruikt en in de originele en volledige verpakking wordt geretourneerd.
In overeenstemming met de wet is deze bepaling niet van toepassing op op maat gemaakte producten.
7.2 Voor elke retourzending moet de klant D i g i l y Ltd. per e-mail informeren over de redenen voor de retourzending van de goederen.
7.3 De kosten van de retourzending en het risico op schade aan de goederen blijven voor rekening van de koper.
7.4 Na acceptatie door D i g i l y Ltd. van de geretourneerde goederen, zal de terugbetaling van de bestelling plaatsvinden, na aftrek van de verzendkosten.
7.5 In het geval van een ruilverzoek, wordt het nieuwe product verzonden op kosten van de koper (met uitzondering van de drukopdracht).
7.6 Wat betreft de bedrukte polsbandjes (met markering): Vanwege de unieke en op maat gemaakte aard van de producten wordt uitdrukkelijk vermeld dat geen retourzending, geen terugbetaling, evenals geen schadeclaims kunnen worden ingediend.
7.7 Terugbetaling van geretourneerde bestellingen
A - Vooruitbetaling per bankoverschrijving
Voor elke betaalde en geretourneerde bestelling zal een terugbetaling van het betaalde bedrag uitsluitend per bankoverschrijving worden gedaan binnen 30 dagen.
Betaling komt van het rekeningnummer: SK2083300000002601843440, Bank: Fio Banka a.s., SWIFT: FIOZSKBAXXX
B - Vooruitbetaling via PayPal of kaart
Voor elke betaalde en geretourneerde bestelling, zal een terugbetaling van het betaalde bedrag uitsluitend via PayPal of bankkaart worden uitgevoerd binnen 8 dagen.
Tenzij anders schriftelijk is overeengekomen, behoudt D i g i l y Ltd. zich het recht voor om een of meer foto's van de producten die het voor de klant heeft geproduceerd, te reproduceren op zijn website als referentie of ter illustratie.
9.1 In overeenstemming met de wettelijke bepalingen (Wet van 12 mei 1980 en Wet van 25 januari 1985), blijven de geleverde goederen eigendom van D i g i l y Ltd. totdat de volledige betaling van de prijs is voldaan.
9.2 Het risico gaat over op de klant bij de levering van de goederen.
Slowakije
Telefoon: +421 951 646 335
E-mail: info@wristbandseu.com